20.09.2007

Pratik Lezzet ...



Fırında Beşamel soslu Sucuklu Makarna

* 1 paket makarna
* 1 tatlı kaşığı tuz
* 2 yemek kaşığı sıvı yağ
* 1 su bardağı kaşar rendesi
* yarım sucuk
* Knor beşamel sos

Tenceredeki su kaynayınca tuzu,yağı ve makarnaları ekleyin. Makarnaları damak zevkinize göre haşladıkdan sonra ( ben 8-10 dk.kadar pişiriyorum ), süzüp geniş bir kaseye alın.Beşamel sosu paketde ki tarife göre pişirerek makarnaları ve kızartılmış sucukları ekleyerek karıştırın.
Tüm karışımı dikdörtgen ısıya dayanıklı bir kaba koyarak ( ben borcam kullandım )üzerine kalan kaşar rendesini serpin. 175C fırında üzeri kızarana kadar pişirin.

Tarif:Portakalağacın dan.


Kaşarlı Mantar

* Mantar
* Tuz
* Kaşar peynir

Ben aldığım bir paket mantarın en küçüklerini doğrayarak çorbada kullandım.Diğer kalan büyük mantarlarında içine biraz tuz ve kaşar koyarak borcamın içinde makarna ile aynı anda fırında kaşarları eriyene kadar pişirdim :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor :)