24.09.2007

Su gibi geçti ...

Bir haftasonu daha su gibi geçti.C.tesi kuzumu dr.götürdüm çok şükür hiç bir sorun yok hafif bir soğuk algınlığı o kadar,boyu ve kilosuda 3 yaşında ama bombişim 4 yaş ölçülerinde maşallah diyoruz.Ordan çıktıktan sonra hemen birkaç mağaza ileride ki linense girdik bir arkadaşımıza ev hediyesi almam gerekiyordu,bir meyvalık aldım ahşap ayaklıklı sallanan porselenli bişey şahane heran gidip kendimede alabilirim.Hıı birde yanında dudak dudağa öpüşen penguen şeklinde tuzluk ve karabiberlik aldım.Tuzluk olan penguen beyaz karabiberin ki ise siyah çok hoş çok umarım hediye edeceğim kişide beğenir.Daha sonra anneme uğradık kahvaltı yaptıkdan sonra ben kuaföre gittim.Sonrada kuzuma ayakkabı almak niyeti ile Kadir Has'a gidip gece elbisesi alıp çıktım :)

ee bendende bu beklenir yani hiç şaşırmadınız değil mi ?
henüz sadece hedefine ulaşan alışverişim hiç olmadı diyebilirim ,ya istediğim şeyi alamadan başka şeyler alırım yada yanında ihtiyacım olmayan şeyleride alırım.Ama bu elbiseyi seneye doğumgününde giyecek şahane bişeyyy pişttt söyleyemem seneye göreceksiniz :)

Eve doğru yola çıktığımızda saat 14:00 olmuştu bile tabii kuşum arabada uyudu.Daha sonra evimizde uyumaya devam ettik 16:00 da kalkıp Portakalağacı sitesinden cuma kaşamı tam çıkarken print ettiğim poğaça tarifini denedik kızımla resimler ve tarifler az sonra.

C.tesi akşamı saat 20:30 da uyuduk ben tavuğum zaten ama kuzumda bana çekmiş galiba uykucuyuz ailecek.Pazar sabahı şahane bir kahvaltının ardından kuzumun ısrarı nedeni ile taksi ile cevahire gittik.Orda ki oyun dünyasına gittim ilk defa aman allahım ne güzle şeyler vardı birkaç oyuncağa minnoşumla beraber bindim.Bende çocuk oldum yani yeniden pek eğlenceliydi.Gitmeyeniniz varsa mutlaka gidin derim ben.Ordan pizza hut da yemek yedik ve eve gelip cumburlop yatak saat 15:00 de uyuyup 18:00 de kalktık ne yapsak ne yapsak derken kuzum anne kek yapalım dedi birde ana kız kek patlattık.Yani bu haftasonu pasta çörek gezme tozma derken su gibi aktı geçti bitti gitti :))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Lizge'ye..Süper olmuş bu sayfayı açman ama her zaman yaz he tamam mı..