27.09.2007

"o benim değerlimdir"


Resimleri karıştırıken 2006 yılı yeniyıl resimlerine takıldım.Irazım ve Tatlıbal bizdeydik.
Lizgem daha 16 aylık,ben epeyce kilolu ,aşkım henüz burda, Irazım daha hamile değil incecik bir hatun.
Bu yıl yılbaşında ne yapacağız bilmiyorum ama aradan geçen 2 yılda hayatımızda güzel bir o kadarda zorlu değişimler oldu.Kuzum 3 yaşını bitirdi,ben 10 kg verdim ama hala kiloluyum o ayrı :) aşkım iş değişikliği yaparak Antalaya'ya gitti :( zorlu olan kısmı bu tez vakitde bizde gidiyoruz inşallah :) Barın'ım doğdu Irazım anne oldu bu sayede bende cicianne oldum :)
2007 yılına girerken Antalaya'da oteldeydik bu yıl allah büyük ...

Şimdi birden aklıma geldi dün benim vazgeçilmez dizim Yaprak Dökümü'nü seyrederken Alirıza bey Fikret'in kocasına kızı için "o benim değerlimdir" dedi.
Ben başladım ağlamaya Halil Ergün'ün babama olan benzerliğinden midir ? Yoksa bir kız çocuğu olarak babama olan düşkünlüğümden midir? yada yavrumun kız oluşundan mıdır? bilmem ama bu söz içimi acıttı çok etkilendim.Ve o an içimden şunu geçirdim kızımda benim değerlim tıpkı benim babamın değerlisi olduğum gibi.Hayat hep değerlilerimize ( tüm sevdiklerimize ) güzel sağlıklı huzurlu bir yaşam nasip etsin.

Aminnnnnn


*** Hüzünlü oldu biraz ondan 2006 yılı yılbaşı soframızın resmini ekledim.Masada sadece mezeler varken çekmişiz.Yemekler henüz masada yok çeltik kebabı ve dehşet bir patates çorbası :)
Irazım anladın sen anladın :)

Hiç yorum yok: